ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Στον παιδικό μας σταθμό δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε ηλικίας, με σεβασμό και κατανόηση στο ρυθμό ανάπτυξης του κάθε παιδιού. Τα προγράμματα μας έχουν διαμορφωθεί σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές κατευθύνσεις, με βασική φιλοσοφία την ολόπλευρη ανάπτυξη των χαρακτηριστικών κάθε παιδιού και τη σωστή του προετοιμασία για το Δημοτικό σχολείο. Παράλληλα στοχεύουν στην ομαλή τους ένταξη στην ομάδα, αλλά και την ενεργοποίηση της μαθησιακής διαδικασίας, πάντα μέσα από την ανακάλυψη, τη χαρά και τη δημιουργία.
Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα είναι διαμορφωμένα για να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του παιδιού, μέσα από μια ατμόσφαιρα αγάπης και ασφάλειας. Αυτό είναι αναγκαίο για την ομαλή τους ένταξη στην ομάδα, αλλά και την έκφραση και ανάπτυξη της προσωπικότητας τους.
Τα παιδιά μαθαίνουν να δοκιμάζουν νέα υλικά, τεχνικές και διαδικασίες να πειραματίζονται και φυσικά να επιβραβεύονται, ώστε να απολαμβάνουν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους. Όλες οι δραστηριότητες στοχεύουν στην ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, που διαμορφώνονται μέσα από γνώσεις και δεξιότητες και είναι το μέσον για να επιτευχθούν οι πολλαπλοί στόχοι της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως ενδεικτικά ο σεβασμός στον εαυτό τους και στους άλλους, η αυτοεκτίμηση, η ικανότητα συνεργασίας, η πρωτοβουλία αλλά και η αναγνώριση των κανόνων, κλπ.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Πιστεύουμε ότι οι αθλητικές δραστηριότητες είναι ο κύριος άξονας της ψυχοπαιδαγωγικής και εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δυναμώνει το μυϊκό σύστημα του παιδιού, ενισχύει την αυτοπεποίθησή του και διδάσκει έννοιες όπως η άμιλλα, η ομαδικότητα και η συνεργασία. Ταυτόχρονα, βοηθά να εντοπίσουμε και να αναδείξουμε όποια πιθανή κλίση του παιδιού στον αθλητισμό.
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
Η κολύμβηση είναι το άθλημα που πιστεύουμε ότι βοηθά την σωστότερη ανάπτυξη του παιδιού. Για αυτό παρέχουμε σε παιδιά ηλικίας από 4 χρονών, 2 φορές την εβδομάδα πρωϊνή ώρα, προγράμματα κολύμβησης, με προπονητές μέσα στην πισίνα και συνοδεία εκπαιδευτικών για την παρακολούθηση και τη βοήθεια των παιδιών στα αποδυτήρια.
ΑΓΓΛΙΚΑ
Βασική προϋπόθεση βέβαια, αυτό να γίνεται με τρόπο κατάλληλο γι’ αυτή την ηλικία. Στον παιδικό σταθμό «Αγάπη και Αγωγή» η διδασκαλία βασίζεται στο παιχνίδι, τον αυθορμητισμό και την ομαδικότητα. Μέσα από τη μουσική, την εικόνα, τις τέχνες και την τεχνολογία εκπαιδεύουμε το παιδί να εξοικειωθεί με τη ξένη γλώσσα και να αρθρώσει τις πρώτες του λέξεις στα αγγλικά.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ
Μουσική προπαιδεία είναι η επικοινωνία των μικρών παιδιών με τον κόσμο της μουσικής, που τα βοηθά να αναπτύξουν την ικανότητα τους, να ακούν, να τραγουδούν, να χορεύουν και να παίζουν ρυθμούς. Στον παιδικό σταθμό «Αγάπη και Αγωγή» συνδυάζουμε τη χρήση μουσικών οργάνων με ψυχοκινητικά παιχνίδια, σε μια βιωματική προσέγγιση, που έχει ως μέσο το παιχνίδι και στόχο, το παιδί να γνωρίσει και να αγαπήσει τη μουσική. Έτσι το παιδί παίζοντας μαζί με άλλα παιδιά αποκτά ακουστικές ικανότητες, μαθαίνει να τραγουδά σωστά και αναπτύσσει την αίσθηση του παλμού και του ρυθμού.
Είναι μια εκπαιδευτική διαδικασία, που φέρνει τα παιδιά σε επαφή με τον εαυτό τους και τους άλλους, με την τέχνη και το πολιτισμό. Για γνώση που τα κάνει δημιουργικά, εκφραστικά και ιδιαίτερα.
ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η εκπαίδευση των παιδιών δεν εξαντλείται στο χώρο μας. Με εκδρομές στη φύση, παιχνίδι στο καθαρό αέρα, βόλτες και εξορμήσεις φέρνουμε το παιδί σε επαφή με τη φύση, το περιβάλλον αλλά και επιστήμες όπως η γεωγραφία, η αστρονομία, βιολογία, η φυσική και η χημεία. Με επισκέψεις σε παιδικά θέατρα και μουσεία, γιορτές και έθιμα αναπτύσσουμε την κοινωνικοποίησή του και του προσφέρουμε εμπειρίες, που βοηθούν στην ομαλή του ένταξη στο κοινωνικό περιβάλλον.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ εργαστηρια
Η τέχνη και η δημιουργία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της πνευματικής και ψυχικής εξέλιξης ενός παιδιού. Στον παιδικό σταθμό «Αγάπη και Αγωγή» χρησιμοποιούμε διαφορετικά υλικά, όπως κόλλες, ψαλίδια, ξυλομπογιές, μαρκαδόρους, κηρομπογιές, τέμπερες, λάδια, κάρβουνο, πινέλα, μολύβια και στυλό. Χαρτιά διαφορετικής υφής, ανακυκλωμένα, χαρτοπολτό και πολλά ακόμη για να κεντρίσουμε την φαντασία του και να του δώσουμε εργαλεία έκφρασης και δημιουργίας.